Klachten

Is er iets niet helemaal naar wens of heeft u een andere klacht? Neem contact op met onze afdeling Customer Support.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

We doen er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Laat onze afdeling Customer Service weten wat je klacht is. Dit kan op twee manieren:
• Telefonisch via 088-7354111, op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur.
• Schriftelijk via .

Onze medewerkers gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen hun best om deze naar tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je binnen maximaal 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Als het langer gaat duren, hoor je dit van ons.

In ieder geval krijg je van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org. 

Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen