Wij leveren overal ter wereld! Wij leveren overal ter wereld!
Nederlands (Dutch)

Robots in logistieke centrum van Dillewijn Zwapak

04-10-2019

Mark de Krosse, Managing Director van Dillewijn Zwapak, heeft onlangs meegewerkt aan het programma “Helemaal gek van” van RTL.

In het programma “Helemaal gek van” opent Dillewijn Zwapak de deuren van haar hypermoderne magazijn. Terwijl Mark de Krosse tijdens een wandeling langs de stellingen het proces van binnenkomende goederen en uitgaande orders toelicht, legt de cameraman vast hoe mensen en onbemande voertuigen deze processen efficiënt ten uitvoer brengen.

Helemaal gek van

“Wat je in ons magazijn ziet gebeuren is echt de logistieke dienstverlening voor de komende decennia. Met inzet van slimme automatisering en robotisering kunnen goederenstromen veel efficiënter gemanaged worden dan voorheen. Wat dat betreft doen we hier echt pionierswerk waarbij soms ook vallen en opstaan hoort. Het uiteindelijke resultaat is dat de levering aan klanten sneller en met minder kans op fouten gaat, aldus Mark de Krosse. “Ook voor logistiek personeel verandert er veel, want het werk verschuift van fysieke arbeid meer en meer naar procesbegeleiding. Ik verwacht zelf dat door deze technische ontwikkelingen het logistieke vak voor jongeren heel interessant gemaakt wordt”.

Bekijk de bijdrage van Mark op www.dillewijnzwapak.nl/klantenservice/videos.