Wij leveren overal ter wereld! Wij leveren overal ter wereld!

U bevindt zich in
»

Exposant aan het woord

18-06-2018

Exposant aan het woord

Wie
Mijn naam is Paul Könst en ik werk al jaren met veel plezier binnen het salesteam van Dillewijn Zwapak. Sinds een paar jaar ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van onze standruimtes bij TICA in Aalsmeer en ook bij Trends & Trade in Venlo. Het leukste aan mijn baan vind ik het dagelijkse contact met klanten waarbij ik hen mag adviseren over verpakkingen en decoratie producten.

waar?
We hebben in de blauwe hal van TICA een grote verkoopruimte (H14/16/18). Makkelijk herkenbaar aan het Dillewijn Zwapak logo met de rode bloem.

Wat vinden wij in juliie collectie?
Dillewijn Zwapak heeft een enorm breed assortiment aan verpakkingsoplossingen, bloemisterij-artikelen en decoratie spullen. Dat kunnen we op de Tica stand natuurlijk niet allemaal kwijt. Daarom hebben we een met zorg samengesteld assortiment, speciaal gefocust op de typische TICA klant. Denk daarbij aan cadeaupapier (zowel op rol als tasjes), lint, decoratieve tasjes, allerhande kerstdecoratie en gereedschap als scharen, ontdoorners, prijsbordjes etc.

Welk product moet je in je winkelkar hebben?
Wat zeker in een karretje niet mag ontbreken deze tijd zijn de natuurachtige artikelen zoals: krafttassen, papier, zakjes en touw. Ook de pastelkleuren mogen niet ontbreken. En onze krijtborden natuurlijk, deze zijn namelijk zeer aantrekkelijk geprijsd.

Waarom moeten we bij 'Dillewijn Zwapak' inkopen?
Dat lijkt mij helder. De collectie van Dillewijn Zwapak is altijd ‘bij de tijd’ omdat onze ontwerpers en inkopers zich laten leiden door trendwatchers. Verder is er altijd een breed assortiment van artikelen op voorraad wat noodzakelijk is voor bloemisten en detaillisten om hun dagelijkse business te kunnen runnen. We vinden dat onze klanten moeten kunnen vertrouwen op goede kwaliteit en service. Daarom staan we dagelijks met veel plezier voor hen klaar!