Veelgestelde vragen

Op deze pagina de antwoorden op vragen die wij met enige regelmaat hebben ontvangen. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!

 

Uw betalingen Uw betalingen

De overname door Koninklijke Paardekooper Group brengt uiteraard administratieve wijzigingen met zich mee, met name op het gebied van facturatie. We leggen dit graag aan u uit.

  • Bent u gewend op rekening te kopen dan kan dat nog steeds bij Dillewijn Zwapak en Dillewijn Alflora. Wel dient dan gebruik gemaakt te worden van het bankrekeningnummer van Koninklijke Paardekooper Group. IBAN nummer: NL72RABO0375985018 t.n.v. Rabo Factoring inzake Dillewijn Zwapak BV. Dit rekeningnummer wordt inmiddels vermeld op de factuur.
  • Voor klanten met een automatische incasso is het niet nodig om een nieuwe incassomachtiging af te geven. De oude machtiging die afgegeven was bij Dillewijn Zwapak blijft geldig. De incasso’s zullen gaan plaatsvinden ten gunste van bovenvermeld bankrekeningnummer met het nieuwe incassanten ID: NL26ZZZ170465060163.
  • Al onze getoonde prijzen zijn exclusief BTW.

Hoe log ik in op de nieuwe webshop? Hoe log ik in op de nieuwe webshop?

U kunt op de nieuwe webshop inloggen met uw huidige gegevens. Na de eerste keer inloggen krijgt u direct de vraag om het wachtwoord te wijzigen. Op deze manier hebben we deze persoonlijke gegevens veilig kunnen migreren.

In de nieuwe webshop vragen we overal om een e-mailadres, dus niet meer om een gebruikersnaam. De gebruikersnaam is op de achtergrond nog wel even beschikbaar, maar deze wordt uit gefaseerd. Op deze manier gebruikt iedereen een uniek e-mailadres om mee in te loggen, wat uit veiligheidsoverwegingen belangrijk is.

Dillewijn Zwapak

Hoe kan ik contact opnemen met Dillewijn Zwapak? Hoe kan ik contact opnemen met Dillewijn Zwapak?

U kunt Dillewijn Zwapak eenvoudig bereiken door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u een bericht achterlaten, wij nemen de eerstvolgende werkdag dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb een vraag over de webshop Ik heb een vraag over de webshop

Bij vragen over de webshop kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Openingstijden filialen Openingstijden filialen

Klik hier om de openingstijden van onze filialen, showroom en het hoofdkantoor te bekijken.

Contactgegevens filialen Contactgegevens filialen

Bekijk hier de contactgegevens van onze filialen, showroom en het hoofdkantoor.

Wat gebeurt er met mijn gegevens? Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Uw gegevens worden geregistreerd in onze database volgens de regels van de geldende privacy wetgeving. Bekijk onze Privacy Policy voor gedetaileerde informatie.

Klant worden bij Dillewijn Zwapak

Hoe kan ik klant worden bij Dillewijn Zwapak? Hoe kan ik klant worden bij Dillewijn Zwapak?

U kunt zich eenvoudig registreren via onze registratie formulier. Klik hier om naar het registratieformulier te gaan. Na uw registratie ontvangt u binnen één werkdag uw persoonlijke inloggegevens.

Wanneer ontvang ik mijn codes? Wanneer ontvang ik mijn codes?

Uw persoonlijke E-mailadres en login code sturen wij u de werkdag na registratie per email toe. Controleer ook regelmatig uw spam inbox. Het is mogelijk dat de mailserver het bericht tegen kan houden.

Ik heb mijn codes niet ontvangen Ik heb mijn codes niet ontvangen

Uw persoonlijke E-mailadresen login code sturen wij u de werkdag na uw registratie per email. Mocht u echter niets ontvangen hebben; controleer uw spam inbox. De mailserver kan het bericht tegengehouden hebben. Mocht u toch niets hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Moet ik mij registreren voordat ik een aankoop kan doen? Moet ik mij registreren voordat ik een aankoop kan doen?

Alleen geregistreerde klanten kunnen aankopen doen. Registreer u zelf in onze webshop om meteen een bestelling te kunnen plaatsen. Na uw registratie ontvangt u binnen één werkdag uw persoonlijke inloggegevens. Heeft u al een account? Klik op "inloggen" om direct in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten Ik ben mijn wachtwoord vergeten

U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Klik hier en vraag met behulp van uw gebruikersnaam een nieuw wachtwoord aan.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

U kunt uw gebruikersnaam eenvoudig zelf opvragen. Klik hier en vraag uw gebruikersnaam opnieuw aan met behulp van uw e-mailadres.

Kan ik mijn persoonlijke wachtwoord wijzigen? Kan ik mijn persoonlijke wachtwoord wijzigen?

U kunt uw persoonlijke wachtwoord wijzigen onder "mijn gegevens" in "mijn account". Login met uw persoonlijke inloggegevens om uw login aan te passen. U kunt zowel uw gebruikersnaam als uw persoonlijke wachtwoord wijzigen.

Mijn gegevens zijn gewijzigd Mijn gegevens zijn gewijzigd

Neem voor het wijzigen van klantgegevens contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111. Deze gegevens worden gewijzigd in ons systeem. De werkdag na de aanpassing hiervan worden de gegevens ook verwerkt in uw persoonlijke webshop account.

Waarom zie ik geen prijzen? Waarom zie ik geen prijzen?

Prijzen zijn afhankelijk van de productafname hoeveelheden. Om deze reden tonen wij enkel prijzen aan geregistreerde klanten. Registreer u als klant om prijzen te zien.

Mijn bestelling

Ik heb een ander afleveradres; hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb een ander afleveradres; hoe kan ik dit wijzigen?

Tijdens het afrekenproces kunt u uw afleverlocatie aangeven. Daarnaast kunt u een bestaand afleveradres overschrijven. Indien u een afleveradres wenst toe te voegen aan uw persoonlijke account verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Hoe plaats ik een order? Hoe plaats ik een order?

Het plaatsen van een order kan alleen met een geregistreerd account. Registreer uzelf of login met uw persoonlijk login gegevens. Bestellingen kunnen nu eenvoudig geplaatst worden.

Hoe herhaal ik een order? Hoe herhaal ik een order?

U kunt eerder geplaatste bestellingen eenvoudig opnieuw bestellen. In uw persoonlijke webshop account vindt u een overzicht met "mijn bestellingen". Deze bestellingen kunt u eenvoudig opnieuw bestellen door  op de groene 'herhaal knop' te klikken. De producten en aantallen worden dan direct in uw winkelwagen geplaatst.

Hoe kan ik betalen? Hoe kan ik betalen?

Afhankelijk van uw land- en taalinstelling bieden wij  diverse betaalmogelijkheden. Zo bieden wij onder andere betalingen aan via Ideal, Visa, MasterCard, Maestro, en overboeking. Ideal betalingen kunnen alleen voldaan worden door Nederlandse klanten. Geverifieerde klanten kunnen tevens op rekening kopen. Wilt u op rekening kopen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Kan ik op rekening kopen? Kan ik op rekening kopen?

Alleen volledige geverifieerde klanten kunnen op rekening kopen. Wilt u op rekening kopen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Betalen met mijn creditcard werkt niet Betalen met mijn creditcard werkt niet

Betalingen met uw creditcard worden gecontroleerd op een 3-D secure functionaliteit. Deze functie is standaard geactiveerd op creditcard passen die geregistreerd zijn binnen de EU. De 3-D secure functionaliteit is niet standaard  geactiveerd op betaalpassen welke geregistreerd zijn buiten de EU. Zorg ervoor dat deze functionaliteit geactiveerd is zodat uw betaling volledig geverificeerd kan worden. Voor de activatie hiervan verwijzen wij u naar uw (lokale) bank of credit card verstrekker.

Kan ik mijn order nog wijzigen na betalen? Kan ik mijn order nog wijzigen na betalen?

ls uw bestelling nog niet verzonden is kunt u de bestelling nog wijzigen. Neem hiertoe zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Wat zijn de bezorgkosten?  Wat zijn de bezorgkosten? 

De bezorgkosten van uw order zijn afhankelijk van uw persoonlijke inkoopcondities en het leveringsadres /-land. Heeft u specifieke prijsafspraken? Dan kan dit gevolgen hebben voor uw bezorgkosten. Bestelt u producten die buiten de pakketdienst bezorgd moeten worden? Dan worden de bezorgkosten automatisch aangepast tijdens het afrekenproces. De hoogte van de bezorgkosten worden altijd vermeld tijdens het afrekenproces. Indien u vanuit een land buiten de EU bestelt, zullen wij na plaatsing van de order contact met u opnemen over de transportkosten.

Is er een korting/staffel bij afname van grote hoeveelheden? Is er een korting/staffel bij afname van grote hoeveelheden?

Bij (jaarlijkse) grotere product afname kunnen specifieke prijsafspraken gemaakt worden. De toegekende korting(en) worden vastgesteld op basis van omzet. Heeft u behoefte aan persoonlijk contact of gepersonaliseerde prijzen? Neem contact via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Mijn betaling is niet gelukt Mijn betaling is niet gelukt

U ontvangt altijd een persoonlijk emailbericht wanneer uw betaling niet gelukt is. In dit emailbericht is tevens een link opgenomen om uw betaling opnieuw te voldoen. De link verwijst naar het overzicht van bestellingen in uw persoonlijke webshop account. Hier vindt u een link om de betaling alsnog te voldoen.

Waarom wordt een specifiek artikel op een pallet geleverd? Waarom wordt een specifiek artikel op een pallet geleverd?

Vanwege de aard van een artikel, kan ervoor gekozen worden het artikel op een pallet te leveren. Dit vanwege omvang, kwetsbaarheid of ander artikel specifiek kenmerk. Bij een groot aantal van deze artikelen wordt melding gemaakt van een levering via palletvracht. Op productniveau en tijdens het afrekenproces wordt dit aangegeven. Ook eventuele additionele vrachtkosten worden tijdens het afrekenproces getoond.

Waarom betaal ik additionele verzendkosten voor een palletlevering? Waarom betaal ik additionele verzendkosten voor een palletlevering?

Het verwerken en versturen van een palletzending is aanzienlijk duurder dan het verwerken en versturen van verzenddozen. Deze kosten kunnen (deels) verrekend worden tijdens het afrekenproces van uw bestelling. U herkent een palletlevering aan het icoontje en de notificatie tijdens het afrekenproces. Op productniveau wordt eveneens melding gemaakt van palletzending.

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Levering

Kan ik een specifieke leverdatum aangeven? Kan ik een specifieke leverdatum aangeven?

Tijdens het afrekenproces kunt u aangeven op welke specifieke datum u uw bestelling wenst te ontvangen en/of wenst af te halen. Uiteraard is het ook mogelijk uw bestelling af te halen in één van onze winkels en afhaallocaties. Bekijk hier alle locaties van onze winkels en afhaallocaties.

Track-and-trace, hoe volg ik mijn bestelling? Track-and-trace, hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat wij uw bestelling hebben verstuurd ontvangt u een persoonlijk track-and-trace bericht. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Dit track-and-trace nummer is tevens terug te vinden wanneer u inlogt in uw persoonlijke webshop account. Login  om de status van uw bestelling in te zien.

Wanneer ontvang ik mijn order? Wanneer ontvang ik mijn order?

Wij leveren ons online assortiment doorgaans direct uit eigen voorraad*. Orders besteld voor 12:00 uur worden in de regel dezelfde dag verstuurd. Orders ontvangen na 12:00 uur worden de volgende werkdag verstuurd. Afhankelijk van de verzendwijze en uw leveradres worden orders 1-4 werkdagen na aanlevering bij onze verzendpartner bij u geleverd. Gebruik de track-and-trace functionaliteit om uw bestelling te kunnen volgen. Login in uw webshop account om de actuele status van uw bestelling in te zien.

Mijn bestelling heb ik niet correct ontvangen, wat moet ik doen? Mijn bestelling heb ik niet correct ontvangen, wat moet ik doen?

Indien uw bestelling niet correct is ontvangen (beschadiging, manco) neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111.

Mag ik mijn artikelen retourneren? Mag ik mijn artikelen retourneren?

Indien u één of meerdere producten wenst te retourneren verzoeken wij u vriendelijk contact op te met onze klantenservice via het contactformulier, chat of telefoonnummer +31 (0)88 7354111. Onze klantenservice of uw (vaste) accountmanager zal uw retouropdracht beoordelen en met u bespreken.

Aankopen in het filiaal of in de webshop kunnen binnen 8 dagen worden geretourneerd. Artikelen die speciaal voor u zijn besteld, kunnen niet worden geretourneerd.

Lees hier meer over het retourneren van producten.

Bezig met laden... Bezig met laden...
Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen