Wij leveren overal ter wereld! Wij leveren overal ter wereld!

Dillewijn Zwapak opent shop-in-shop in Waterdrinker Green Trade Center

08-03-2019

Opening Waterdrinker GTC

Modern, sfeervol en vooral inspirerend, zo laat de shop-in-shop formule van Dillewijn Zwapak in het Green Trade Center van Waterdrinker zich het beste typeren.

Met de opening van dit verkooppunt is meteen het einde van de oude Dillewijn Zwapak winkel op de Cultra ingeluid. ‘Na een jaar proefdraaien op het Green Trade Center hebben we er bewust voor gekozen om al onze verkoopactiviteiten rond de veiling in Aalsmeer op een plek te concentreren’, aldus Norbert Albers, Business Unit Manager Shops.
‘De locatie op de Cultra was erg gedateerd en bovendien heeft Royal Flora Holland er ook andere plannen mee, dus de overstap naar het eigentijdse Green Trade Center van Waterdrinker is eigenlijk een logische. We hebben de afgelopen maanden veel tijd gestoken in de ontwikkeling van het winkelconcept, IT-structuur en verhuizing van het assortiment.
Voor onze klanten is het fijn dat niet alleen het interieur een zeer herkenbare Dillewijn Zwapak uitstraling heeft, ook de complete verkoopstaf staat weer klaar voor advies.’
In het GTC wordt naast het complete assortiment van verpakkingsoplossingen en bloemisterijartikelen, ook de onlangs geïntroduceerde “Selected” lijn verkocht. Dillewijn Zwapak hanteert in alle winkels én de webshop uniforme prijzen.