Op werkdagen voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden.
 
Let op: niet alle artikelen zijn in het gewenste aantal op voorraad.
Het aantal is aangepast naar het dichtsbijzijnde geldige aantal.
U bevindt zich in
Home »
»

Veel gestelde vragen

Bekijk onze veel gestelde vragen en antwoorden. Mist u een vraag en antwoord? Neem contact op met onze klantenservice.

Dillewijn Zwapak

Hoe kan ik contact opnemen met Dillewijn Zwapak?

U kunt Dillewijn Zwapak eenvoudig bereiken door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u een bericht achterlaten, wij nemen de eerstvolgende werkdag dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb een vraag over de webshop

Bij vragen over de webshop kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Klant worden bij Dillewijn Zwapak

Wanneer ontvang ik mijn codes?

Uw persoonlijke gebruikersnaam en login code sturen wij u de werkdag na registratie per email toe. Controleer ook regelmatig uw spam inbox. Het is mogelijk dat de mailserver het bericht tegen kan houden.

Ik heb mijn codes niet ontvangen

Uw persoonlijke gebruikersnaam en login code sturen wij u de werkdag na uw registratie per email. Mocht u echter niets ontvangen hebben; controleer uw spam inbox. De mailserver kan het bericht tegengehouden hebben. Mocht u toch niets hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Kan ik mijn persoonlijke wachtwoord wijzigen?

U kunt uw persoonlijke wachtwoord wijzigen onder "mijn gegevens" in "mijn account". Login met uw persoonlijke inloggegevens om uw login aan te passen. U kunt zowel uw gebruikersnaam als uw persoonlijke wachtwoord wijzigen.

Mijn gegevens zijn gewijzigd

Neem voor het wijzigen van klantgegevens contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182. Deze gegevens worden gewijzigd in ons systeem. De werkdag na de aanpassing hiervan worden de gegevens ook verwerkt in uw persoonlijke webshop account.

Waarom zie ik geen prijzen?

Prijzen zijn afhankelijk van de productafname hoeveelheden. Om deze reden tonen wij enkel prijzen aan geregistreerde klanten. Registreer u als klant om prijzen te zien.

Mijn bestelling

Ik heb een ander afleveradres; hoe kan ik dit wijzigen?

Tijdens het afrekenproces kunt u uw afleverlocatie aangeven. Daarnaast kunt u een bestaand afleveradres overschrijven. Indien u een afleveradres wenst toe te voegen aan uw persoonlijke account verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Hoe plaats ik een order?

Het plaatsen van een order kan alleen met een geregistreerd account. Registreer uzelf of login met uw persoonlijk login gegevens. Bestellingen kunnen nu eenvoudig geplaatst worden.

Hoe herhaal ik een order?

U kunt eerder geplaatste bestellingen eenvoudig opnieuw bestellen. In uw persoonlijke webshop account vindt u een overzicht met "mijn bestellingen". Deze bestellingen kunt u eenvoudig opnieuw bestellen door  op de groene 'herhaal knop' te klikken. De producten en aantallen worden dan direct in uw winkelwagen geplaatst.

Hoe kan ik betalen?

Afhankelijk van uw land- en taalinstelling bieden wij  diverse betaalmogelijkheden. Zo bieden wij onder andere betalingen aan via Ideal, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal, Giropay en Sofortbanking. Geverifieerde klanten kunnen tevens op rekening kopen. Wilt u op rekening kopen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Betalen met mijn creditcard werkt niet

Betalingen met uw creditcard worden gecontroleerd op een 3-D secure functionaliteit. Deze functie is standaard geactiveerd op creditcard passen die geregistreerd zijn binnen de EU. De 3-D secure functionaliteit is niet standaard  geactiveerd op betaalpassen welke geregistreerd zijn buiten de EU. Zorg ervoor dat deze functionaliteit geactiveerd is zodat uw betaling volledig geverificeerd kan worden. Voor de activitatie hiervan verwijzen wij u naar uw (lokale) bank of credit card verstrekker.

Kan ik mijn order nog wijzigen na betalen?

ls uw bestelling nog niet verzonden is kunt u de bestelling nog wijzigen. Neem hiertoe zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten van uw order zijn afhankelijk van uw persoonlijke inkoopcondities en het leveringsadres /-land. In de basis leveren wij in Nederland en diverse landen binnen Europa franco vanaf € 100,- netto. Heeft u specifieke prijsafspraken? Dan kan dit gevolgen hebben voor uw bezorgkosten. Bestelt u producten die buiten de pakketdienst bezorgd moeten worden? Dan worden de bezorgkosten automatisch aangepast tijdens het afrekenproces. De hoogte van de bezorgkosten worden altijd vermeld tijdens het afrekenproces. Indien u vanuit een land buiten de EU bestelt, zullen wij na plaatsing van de order contact met u opnemen over de transportkosten.

Wat is het franco bedrag?

De hoogte van franco levering is afhankelijk van uw prijsafspraken. In de basis leveren wij in Nederland en diverse landen binnen Europa franco vanaf € 100,-. Heeft u specifieke prijsafspraken? Dan kan dit gevolgen hebben op het franco leverbedrag. De daadwerkelijke afleverkosten worden altijd vermeld tijdens het afrekenproces.

Is er een korting/staffel bij afname van grote hoeveelheden?

Bij (jaarlijkse) grotere product afname kunnen specifieke prijsafspraken gemaakt worden. De toegekende korting(en) worden vastgesteld op basis van omzet. Heeft u behoefte aan persoonlijk contact of gepersonaliseerde prijzen? Neem contact via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Mijn betaling is niet gelukt

U ontvangt altijd een persoonlijk emailbericht wanneer uw betaling niet gelukt is. In dit emailbericht is tevens een link opgenomen om uw betaling opnieuw te voldoen. De link verwijst naar het overzicht van bestellingen in uw persoonlijke webshop account. Hier vindt u een link om de betaling alsnog te voldoen.

Ik heb een andere vraag over mijn bestelling

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Levering

Kan ik een specifieke leverdatum aangeven?

Tijdens het afrekenproces kunt u aangeven op welke specifieke datum u uw bestelling wenst te ontvangen en/of wenst af te halen. Uiteraard is het ook mogelijk uw bestelling af te halen in één van onze winkels en afhaallocaties. Bekijk hier alle locaties van onze winkels en afhaallocaties.

Track-and-trace, hoe volg ik mijn bestelling?

Nadat wij uw bestelling hebben verstuurd ontvangt u een persoonlijk track-and-trace bericht. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Dit track-and-trace nummer is tevens terug te vinden wanneer u inlogt in uw persoonlijke webshop account. Login  om de status van uw bestelling in te zien.

Wanneer ontvang ik mijn order?

Wij leveren ons online assortiment doorgaans direct uit eigen voorraad*. Orders besteld voor 12:00 uur worden in de regel dezelfde dag verstuurd. Orders ontvangen na 12:00 uur worden de volgende werkdag verstuurd. Afhankelijk van de verzendwijze en uw leveradres worden orders 1-4 werkdagen na aanlevering bij onze verzendpartner bij u geleverd. Gebruik de track-and-trace functionaliteit om uw bestelling te kunnen volgen. Login in uw webshop account om de actuele status van uw bestelling in te zien.

Mijn bestelling heb ik niet correct ontvangen, wat moet ik doen?

Indien uw bestelling niet correct is ontvangen (beschadiging, manco) neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Indien u één of meerdere producten wenst te retourneren verzoeken wij u vriendelijk contact op te met onze klantenservice via het contactformulier, , chat of telefoonnummer 0297-383182. Onze klantenservice of uw (vaste) accountmanager zal uw retouropdracht beoordelen en met u bespreken.

Artikel wordt toegevoegd Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagentje